Do art. 70 ustępu 1-go.I. Ustalone w czasie rewizji na opłaty lub niedobory podaje się do wiadomości stacjom, na których opłacono odnośne należności.
O nadpłatach zawiadamiają stacje interesantów za pomocą obwieszczeń w lokalach towarowych, dostępnych dla publiczności.
Do art. 70 ustępu 3-go.
II. 1) Reklamacje należy wnosić do tej Dyrekcji kolejowej, w okręgu której opłacono należności.
2) do każdej reklamacji, wniesionej przez osobę w myśl postanowień ustępu 3-go niniejszego artykułu nieuprawnioną, należy w każdym wypadku dołączyć na oddzielnych blankietach cesję lub pełnomocnictwo, zaopatrzone podpisem uprawnionej osoby, uwierzytelnionym notarjalne lub sądownie.
Dla pełnomocnictwa wystawionego na biuro reklamacyjne utrzymywane przez izbę handlowo-przemysłową wystarczy podpis nieuwierzytelniony.
Cesje i pełnomocnictwa podlegają opłacie stemplowej.
Blankiety wydaje kolej za opłatą. Kolej nie zwraca cesji i pełnomocnictw.
Do reklamacji należy dołączyć oryginalne dowody przewozowe, względnie wtórniki listów przewozowych i rachunki przedpłat przewoźnego, o ile chodzi o należności opłacone przy nadaniu.
Do art. 71 ustępu 2-go.
I. Reklamacje, nie zawierające dostatecznych danych, a w szczególności nie podające kwot i podstaw, oraz reklamacje, do których nie dołączono oryginalnych dowodów przewozowych, względnie w wypadkach przewidzianych cesji lub pełnomocnictw nie przerywają biegu przedawnienia.