Dotyczy do zarówno treści przykazywanych w formie pisemnej, jak również kontaktów bezpośrednich.
Pierwsza zasada polega na dostosowaniu formy i stylu przekazu do grupy docelowej. Zupełnie inaczej - zarówno pod względem treści jak i grafiki - będzie wyglądać artykuł czy reklama skierowana do młodzieży od tej, która jest nastawiona na przyciągnięcie uwagi osób prowadzących własny biznes. Opracowując przekaz promocyjny należy brać od uwagę nie tylko wiek, ale także inne czynniki, takie jak miejsce i styl życia (aktywności zawodowej), czy preferowane źródła zdobywania informacji. Ważne jest takie sformułowanie przekazu, aby był czytelny i zrozumiały oraz poprawny pod względem językowym.
Z tym wiąże się druga zasada dotycząca zwięzłości i rzeczowości każdego komunikatu promocyjnego. W dobie internetu i niezliczonej liczby docierających do nas informacji nie mamy czasu na zapoznawanie się z rozbudowanymi i zawiłymi treściami - wybieramy te, które szybko i łatwo pozwalają uzyskać odpowiedź na pytanie lub rozwiązują określony problem.
Wreszcie trzecia wskazówka - zwracanie się do potencjalnego klienta językiem korzyści. Kluczowe jest wskazanie zalet naszej oferty i tych elementów, które odróżniają nas od konkurencji. Wszelkie dodatkowe świadczenia lub udogodnienia współpracy zwiększają szansę na pozyskanie zlecenia.
Dowiedz się więcej z książki | |
Ustawa o doradztwie podatkowym. Komentarz
|