Agencja załatwi awans w rankingu?

Rynek

Jedna z polskich agencji PR oferuję usługę polegającą na pozycjonowaniu kancelarii w rankingach - twierdzi "Rzeczpospolita". Firma ta sugeruje nawet, że awans niektórych firm prawniczych w rankingu...

24.05.2010

Agencja załatwi awans w rankingu?

Rynek

Jedna z polskich agencji PR oferuję usługę polegającą na pozycjonowaniu kancelarii w rankingach - twierdzi "Rzeczpospolita". Firma ta sugeruje nawet, że awans niektórych firm prawniczych w rankingu...

24.05.2010

Usługi prawnicze w dobie konkurencji

Rynek

Prawnicy oferują swoim klientom usługę, nie materialny produkt, który możemy obejrzeć, sprawdzić przed decyzją o zakupie. Klienci kupują wyobrażenie o tym, co możemy im zaoferować. Marketing usług...

20.05.2010

Usługi prawnicze w dobie konkurencji

Rynek

Prawnicy oferują swoim klientom usługę, nie materialny produkt, który możemy obejrzeć, sprawdzić przed decyzją o zakupie. Klienci kupują wyobrażenie o tym, co możemy im zaoferować. Marketing usług...

20.05.2010

Jest strategia dla internetu, nie ma konkretów

Rynek

Komisja Europejska zaprezentowała tzw. agendę cyfrową. Planowane jest, m.in. stworzenie jednolitego rynku cyfrowego, zwiększenie zaufania do internetu i bezpieczeństwa prowadzonych w nim operacji,...

19.05.2010

Jest strategia dla internetu, nie ma konkretów

Rynek

Komisja Europejska zaprezentowała tzw. agendę cyfrową. Planowane jest, m.in. stworzenie jednolitego rynku cyfrowego, zwiększenie zaufania do internetu i bezpieczeństwa prowadzonych w nim operacji,...

19.05.2010

Radcowie promują dobry wizerunek swojego zawodu

Rynek

Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie przygotowała akcję wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku radcy prawnego. Kampania ma charakter pozytywny, co znaczy, że nie jest skierowana...

17.05.2010

Radcowie promują dobry wizerunek swojego zawodu

Rynek

Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie przygotowała akcję wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku radcy prawnego. Kampania ma charakter pozytywny, co znaczy, że nie jest skierowana...

17.05.2010

Minister gospodarki popiera wolne oprogramowanie

Rynek

Dzielenie się pasją sprzyja innowacyjnej gospodarce. Rozwiązania oparte o swobodną wymianę wiedzy mają szczególne znaczenie dla nowoczesnej gospodarki. Ich promocja w Polsce daje nadzieję, że wolne...

13.05.2010

Minister gospodarki popiera wolne oprogramowanie

Rynek

Dzielenie się pasją sprzyja innowacyjnej gospodarce. Rozwiązania oparte o swobodną wymianę wiedzy mają szczególne znaczenie dla nowoczesnej gospodarki. Ich promocja w Polsce daje nadzieję, że wolne...

13.05.2010

Negocjacje niesłusznie niedoceniane

Rynek

Negocjacje jako alternatywa do klasycznego procesu są w Polsce niedoceniane. Postrzegane są jako metoda o całkowicie drugorzędnym znaczeniu wobec standardowych metod dogmatycznych, uznawanych siłą...

11.05.2010

Negocjacje niesłusznie niedoceniane

Rynek

Negocjacje jako alternatywa do klasycznego procesu są w Polsce niedoceniane. Postrzegane są jako metoda o całkowicie drugorzędnym znaczeniu wobec standardowych metod dogmatycznych, uznawanych siłą...

11.05.2010

Każdy prawnik promuje swoją kancelarię

Rynek

Dobrze zaplanowana i konsekwentnie realizowana komunikacja marketingowa wyróżni nas na rynku, przyciągnie właściwy profil pracowników i docelowo stworzy relację z obecnymi oraz potencjalnymi...

08.05.2010

Każdy prawnik promuje swoją kancelarię

Rynek

Dobrze zaplanowana i konsekwentnie realizowana komunikacja marketingowa wyróżni nas na rynku, przyciągnie właściwy profil pracowników i docelowo stworzy relację z obecnymi oraz potencjalnymi...

08.05.2010

Internetowa rewolucja wzmacnia małe firmy

Rynek

Cztery na pięć polskich firm korzysta z internetu, ale tylko połowa ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do internetu z dużą rezerwą i zupełnie niezrozumiałą ostrożnością....

06.05.2010

Internetowa rewolucja wzmacnia małe firmy

Rynek

Cztery na pięć polskich firm korzysta z internetu, ale tylko połowa ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do internetu z dużą rezerwą i zupełnie niezrozumiałą ostrożnością....

06.05.2010

Kancelarie uczą się aktywnego wsparcia sprzedaży

Rynek

Doświadczenie pracy w korporacjach z Wielkiej czwórki oraz kancelariach prawnych pokazuje, że te ostatnie nie wykorzystują jeszcze w dostateczny sposób funkcji wsparcia sprzedaży czyli marketingu i...

04.05.2010

Kancelarie uczą się aktywnego wsparcia sprzedaży

Rynek

Doświadczenie pracy w korporacjach z Wielkiej czwórki oraz kancelariach prawnych pokazuje, że te ostatnie nie wykorzystują jeszcze w dostateczny sposób funkcji wsparcia sprzedaży czyli marketingu i...

04.05.2010

Rynek potrzebuje bardziej elastycznych usług prawnych

Rynek

W trakcie zorganizowanej przez Wolters Kluwer Polska i redakcję "Kancelarii" 27 kwietnia br. debaty, ciążącej siłą rzeczy wobec najbliższych praktyce kwestii (czyli ustalania zasad rozliczeń z...

01.05.2010

Rynek potrzebuje bardziej elastycznych usług prawnych

Rynek

W trakcie zorganizowanej przez Wolters Kluwer Polska i redakcję "Kancelarii" 27 kwietnia br. debaty, ciążącej siłą rzeczy wobec najbliższych praktyce kwestii (czyli ustalania zasad rozliczeń z...

01.05.2010