WSPÓLNY KOMITET EOG,uwzględniając Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zmienione Protokołem dostosowującym Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwane dalej "Porozumieniem", w szczególności jego art. 98,
a także mając na uwadze, co następuje:(1) Załącznik II do Porozumienia został zmieniony decyzją Wspólnego Komitetu EOG nr 41/2012 z dnia 30 marca 2012 r.(1).
(2) W Porozumieniu należy uwzględnić rozporządzenie Komisji (UE) nr 406/2010 z dnia 26 kwietnia 2010 r. w sprawie wykonania rozporządzenia (WE) nr 79/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych napędzanych wodorem(2).
(3) W Porozumieniu należy uwzględnić rozporządzenie Komisji (UE) nr 459/2011 z dnia 12 maja 2011 r. zmieniające załącznik do rozporządzenia (WE) nr 631/2009 ustanawiającego szczegółowe zasady wdrażania załącznika I do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 78/2009 w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do ochrony pieszych i innych niechronionych użytkowników dróg(3).
(4) W Porozumieniu należy uwzględnić rozporządzenie Komisji (UE) nr 582/2011 z dnia 25 maja 2011 r. wykonujące i zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 595/2009 w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z pojazdów ciężarowych o dużej ładowności (Euro VI) oraz zmieniające załączniki 1 i III do dyrektywy 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady(4).
(5) W Porozumieniu należy uwzględnić rozporządzenie Komisji (UE) nr 566/2011 z dnia 8 czerwca 2011 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008 w odniesieniu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów(5).
(6) W Porozumieniu należy uwzględnić rozporządzenie Komisji (UE) nr 678/2011 z dnia 14 lipca 2011 r. zastępujące załącznik II i zmieniające załączniki IV, IX i XI do dyrektywy 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającej ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (dyrektywa ramowa)(6).
(7) W Porozumieniu należy uwzględnić decyzję Komisji 2011/415/UE z dnia 14 lipca 2011 r. w sprawie sprostowania dyrektywy 2010/19/UE zmieniającej, w celu dostosowania do postępu technicznego w zakresie osłon przeciwrozbryzgowych kół niektórych kategorii pojazdów silnikowych i ich przyczep, dyrektywę Rady 91/226/EWG i dyrektywę 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do zmiany załączników do dyrektywy 2007/46/WE(7),
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
______(1) Dz.U. L 207 z 2.8.2012, s. 18.
(2) Dz.U. L 122 z 18.5.2010, s. 1.
(3) Dz.U. L 124 z 13.5.2011, s. 21.
(4) Dz.U. L 167 z 25.6.2011, s. 1.
(5) Dz.U. L 158 z 16.6.2011, s. 1.
(6) Dz.U. L 185 z 15.7.2011, s. 30.
(7) Dz.U. L 185 z 15.7.2011, s. 76.
(*) Nie wskazano wymogów konstytucyjnych.