1 Z dniem 1 stycznia 1928 r. termin wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika i Albrechta ustalony na dzień 31 grudnia 1927 r. przedłuża się do dnia 31 grudnia 1928 r., zgodnie z § 1 rozporządzenia z dnia 19 grudnia 1927 r. w sprawie przedłużenia terminu wymiany obligacyj kolejowych, zabezpieczonych na kolejach państwowych w b. dzielnicy austrjackiej lub powstałych z wykupna tych kolei na obligacje 5% konwersyjnej pożyczki kolejowej (Dz.U.27.118.1017). Z dniem 31 grudnia 1928 r. termin wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika i Albrechta, ustalony na dzień 31 grudnia 1927 r. a przedłużony rozporządzeniem Ministra Skarbu w porozumieniu z Ministrami Spraw Zagranicznych, Sprawiedliwości oraz Komunikacji z dnia 19 grudnia 1927 r. (Dz.U.27.118.1017) do dnia 31 grudnia 1928 r. ponownie przedłuża się do dnia 31 grudnia 1929 r., zgodnie z § 1 rozporządzenia z dnia 22 grudnia 1928 r. w sprawie przedłużenia terminu wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika i Albrechta tudzież obligacyj kolei węgiersko - galicyjskie; i kolei północnej ces. Ferdynanda na obligacje 5% konwersyjnej pożyczki kolejowej (Dz.U.28.105.955).
Z dniem 30 grudnia 1929 r. termin wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika i Albrechta tudzież zaświadczeń (affidavit'ów):
- wystawianych przez urzędy czeskosłowackie wzamian za wycofane z obiegu obligacje kolei węgiersko-galicyjskiej i obligacje kolei północnej cesarza Ferdynanda, przedłużony rozporządzeniem Ministra Skarbu z dnia 22 grudnia 1928 r. w porozumieniu z Ministrami Spraw Zagranicznych, Sprawiedliwości oraz Komunikacji (Dz.U.28.105.955)do dnia 31 grudnia 1929 r. - przedłuża się do dnia 31 grudnia 1930 r., zgodnie z § 1 rozporządzenia z dnia 19 grudnia 1929 r. w sprawie przedłużenia terminu wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika, Albrechta tudzież obligacyj kolei węgiersko-galicyjskiej i kolei północnej cesarza Ferdynanda na obligacje 5% konwersyjnej pożyczki kolejowej (Dz.U.29.90.677).
Z dniem 31 grudnia 1930 r. termin wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika i Albrechta tudzież zaświadczeń (affidavit'ów) wystawianych przez urzędy czeskosłowackie wzamian za wycofane z obiegu obligacje kolei węgiersko-galicyjskiej i obligacje kolei północnej cesarza Ferdynanda, przedłużony rozporządzeniem Ministra Skarbu z dnia 19 grudnia 1929 r. w porozumieniu z Ministrami: Spraw Zagranicznych, Sprawiedliwości oraz Komunikacji (Dz. U.29.90.677)do dnia 31 grudnia 1930 r. - przedłuża się do dnia 31 grudnia 1931 r., zgodnie z § 1 rozporządzenia z dnia 29 grudnia 1930 r. w sprawie przedłużenia terminu wymiany obligacyj kolei Karola Ludwika, Albrechta, tudzież obligacyj kolei węgiersko-galicyjskiej i kolei północnej cesarza Ferdynanda na obligacje 5 % konwersyjnej pożyczki kolejowej (Dz.U.30.94.737).
Z dniem 14 kwietnia 1932 r. termin wymiany obligacyj kolei Karola-Ludwika i Albrechta tudzież zaświadczeń (affidavitów) wystawianych przez urzędy czeskosłowackie wzamian za wycofane z obiegu obligacje kolei węgiersko - galicyjskiej i obligacje kolei Północnej cesarza Ferdynanda, przedłużony rozporządzeniem Ministra Skarbu z dnia 29 grudnia 1930 r. w porozumieniu z Ministrami: Spraw Zagranicznych, Sprawiedliwości oraz Komunikacji (Dz. U.30.94.737) do dnia 31 grudnia 1931 r. przedłuża się do dnia 31 grudnia 1932 r., zgodnie z § 1 rozporządzenia z dnia 2 kwietnia 1932 r. w sprawie przedłużenia terminu wymiany obligacji kolei Karola-Ludwika, Albrechta tudzież obligacyj kolei węgiersko - galicyjskiej i kolei Północnej cesarza Ferdynanda na obligacje 5% konwersyjnej pożyczki kolejowej (Dz.U.32.31.320).