W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę prac – 669 kreacji rywalizowało o nominacje w 12 kategoriach, m.in.: takich jak Design, Warsztat Filmowy, Reklama Drukowana/Radio/Film czy Kampania.
W kategorii Reklama Film, do której zgłoszony został „Współmałżonek”, zmierzyły się ze sobą 104 produkcje – 17 z nich otrzymało nominację. Znaczenie brązowej statuetki w podkategorii Reklama społeczna i non profit filmowi zrealizowanemu dla Ministerstwa Finansów przez agencję Joung & Rubicam podkreśla fakt, że w tej kategorii nie przyznano złotych i srebrnych wyróżnień. Obradom jury przewodniczył znany i ceniony na świecie Horacio Puebla, dyrektor kreatywny agencji Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię.
– Już sama nominacja dla pracy w konkursie KTR to znaczące wyróżnienie i okazja do zaprezentowania się w gronie najlepszych produkcji reklamowych w Polsce. Statuetka cieszy tym bardziej, że spot powstał na bazie pomysłu zespołu Biura Ministra w MF – powiedział zastępca dyrektora Biura Ministra MF Szymon Milczanowski.
W kategorii Reklama Film, do której zgłoszony został „Współmałżonek”, zmierzyły się ze sobą 104 produkcje – 17 z nich otrzymało nominację. Znaczenie brązowej statuetki w podkategorii Reklama społeczna i non profit filmowi zrealizowanemu dla Ministerstwa Finansów przez agencję Joung & Rubicam podkreśla fakt, że w tej kategorii nie przyznano złotych i srebrnych wyróżnień. Obradom jury przewodniczył znany i ceniony na świecie Horacio Puebla, dyrektor kreatywny agencji Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię.
– Już sama nominacja dla pracy w konkursie KTR to znaczące wyróżnienie i okazja do zaprezentowania się w gronie najlepszych produkcji reklamowych w Polsce. Statuetka cieszy tym bardziej, że spot powstał na bazie pomysłu zespołu Biura Ministra w MF – powiedział zastępca dyrektora Biura Ministra MF Szymon Milczanowski.