Projekt przewiduje, że za każdy miesiąc, w którym odbędzie się posiedzenie Rady, przewodniczący Rady otrzyma wynagrodzenie w wysokości 2.500 zł, a sekretarz Rady – wynagrodzenie w wysokości 800 zł. Za uczestniczenie w posiedzeniu Rady jej członkowi będzie przysługiwało wynagrodzenie w kwocie 600 zł. Członkowie Rady, wyznaczeni przez przewodniczącego do sporządzenia projektu uzasadnienia stanowiska zawartego w opinii Rady co do zasadności zastosowania art. 119a Ordynacji podatkowej otrzymają wynagrodzenie w łącznej kwocie 3000 zł za sporządzenie tego projektu.
Członkom Rady będzie przysługiwał zwrot kosztów noclegu w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie w wysokości stwierdzonej rachunkiem do kwoty 300 zł za każdą dobę hotelową. Na uzasadniony wniosek złożony do sekretarza Rady, członek Rady będzie mógł uzyskać zwrot kosztu podróży prywatnym środkiem transportu. Zwrot tego kosztu nastąpi w wysokości stanowiącej iloczyn przejechanych kilometrów i 75 proc. stawki za jeden kilometr przebiegu, ustalanej w przepisach wydanych na podstawie art. 34a ust. 2 ustawy o transporcie drogowym.
W kwestiach nieuregulowanych w rozporządzeniu do zwrotu członkom Rady kosztów podróży i noclegów będą stosowane odpowiednio przepisy o należnościach przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju. W związku z takim odesłaniem, w ramach zwrotu kosztów podróży i noclegów członkowie Rady będą otrzymywać m. in. zwrot kosztów przejazdu w wysokości udokumentowanej biletami lub fakturami, diety oraz zwrot kosztów dojazdów komunikacją miejską.