Jak wynika z corocznego raportu Google'a „Rok w wyszukiwarce", internauci poszukiwali informacji o Narodowej Loterii Paragonowej częściej niż o np. wojnie w Syrii czy „złotym pociągu”. Najczęściej loterią interesowali się mieszkańcy podlaskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego i lubuskiego, ale i w pozostałych regionach kraju był to bardzo ważny temat. A jak to wyglądało w miastach? „Loteria paragonowa” w okno przeglądarki najchętniej wpisywali mieszkańcy Częstochowy, Torunia, Gdyni, Bielska-Białej oraz Białegostoku. Loteria zajęła również czwarte miejsce wśród informacji w kategorii „Najszybciej zyskujące na popularności”, wśród których dominowały tematy dotyczące świata rozrywki i polityki.
To wielki sukces akcji edukacyjnej Ministerstwa Finansów, która wystartowała 1 października 2015 r. Ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego - wspieranie uczciwych przedsiębiorców i uczciwej konkurencji między nimi. Podczas pierwszego miesiąca loterii Polacy zarejestrowali blisko 17 milionów paragonów fiskalnych, a w listopadzie – ponad 15 milionów.