Czy w 2010 r. firma może zorganizować wyjazd zagraniczny dla swoich klientów w formie szkolenia i integracji dla najlepszych odbiorców? Czy coś się zmieniło w przepisach w stosunku do roku 2009 i czy może to być kosztem uzyskania przychodu?
Nie, jeżeli chodzi o kwestie wskazane w treści pytania z początkiem 2010 r. nie zostały wprowadzone żadne nowe regulacje prawne.
Należy wskazać, że wraz z nowym - 2010 r. - nie zostały wprowadzone żadne nowe regulacje, które miałyby zastosowanie w odniesieniu do zagadnień poruszonych w treści pytania.
To oznacza, że w 2010 r. podatnik, który będzie chciał zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki związane z organizacją szkoleń i integracji dla najlepszych klientów, będzie musiał wykazać celowość wydatków oraz wykluczyć możliwość sklasyfikowania takich działań jako służących reprezentacji.
W konsekwencji w 2010 r., tak jak w 2009 r., aby tego rodzaju wydatki mogły być kosztem podatnik, powinien odwołać się do instytucji sprzedaży premiowej lub wykazać, iż prowadzenie szkolenia poza granicami kraju jest uzasadnione i nie stanowi przejawu reprezentacji.
Nie, jeżeli chodzi o kwestie wskazane w treści pytania z początkiem 2010 r. nie zostały wprowadzone żadne nowe regulacje prawne.
Należy wskazać, że wraz z nowym - 2010 r. - nie zostały wprowadzone żadne nowe regulacje, które miałyby zastosowanie w odniesieniu do zagadnień poruszonych w treści pytania.
To oznacza, że w 2010 r. podatnik, który będzie chciał zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki związane z organizacją szkoleń i integracji dla najlepszych klientów, będzie musiał wykazać celowość wydatków oraz wykluczyć możliwość sklasyfikowania takich działań jako służących reprezentacji.
W konsekwencji w 2010 r., tak jak w 2009 r., aby tego rodzaju wydatki mogły być kosztem podatnik, powinien odwołać się do instytucji sprzedaży premiowej lub wykazać, iż prowadzenie szkolenia poza granicami kraju jest uzasadnione i nie stanowi przejawu reprezentacji.