Blisko 25 tysięcy pracowników administracji państwowej z całego kraju ma możliwość zgłaszania iMe problemów z procesowaniem harmonogramów, sprawozdań i zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz dyspozycje płatności pomiędzy Ministerstwem Finansów a NBP. Dodatkowo iMe rozwiązuje problemy z komputerami dysponentów. iMe uruchomiło dedykowaną infolinię i osobny odizolowany kanał do procesowania zgłoszeń o charakterze tajnym.
„Codziennie pomagamy kilkudziesięciu tysiącom pracownikom z instytucji państwowych oraz firm prywatnych w ich problemach z komputerami i systemami informatycznymi. Wspieramy ich merytorycznie podczas codziennej pracy. Całodobowy, prosty i zrozumiały help desk to nie tylko usprawnienie działania firmy i zwiększenie jej efektywności – ale także dodatkowy benefit dla pracowników. Nasz system można stosować także w ramach pakietów indywidualnych, polis ubezpieczeniowych czy w programach dla szkół. Takie wsparcie komputerowe powinno być wręcz standardem w polityce HR każdego przedsiębiorstwa” – mówi Piotr Majdan, członek zarządu iMe Polska S.A. iMe działa w całej Polsce, natomiast centrum pomocy zlokalizowane jest w „Polskiej Dolinie Krzemowej” w Lublinie.