Aktualizacji podlegają następujące dane:
- imię i nazwisko,
- oznaczenie miejsca zamieszkania,
- oznaczenie miejsca wykonywania doradztwa podatkowego (siedziby),
- rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej lub rodzaj zatrudnienia,
- numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub innego numeru służącego dla celów podatkowych lub ubezpieczeń społecznych nadawanych w państwie pochodzenia osoby – np. numer PESEL.
Niewypełnienie obowiązku aktualizacji danych w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zmian podlega odpowiedzialności dyscyplinarnej.
Wzór zawiadomienia o zmianie danych znajduje się w panelu mDoradca. Podpisany wniosek należy przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną (z kwalifikowanym certyfikatem podpisu elektronicznego) do Biura KIDP, ponieważ zmiany danych wprowadzone do serwisu muszą zostać zaakceptowane i ostatecznie potwierdzone przez pracownika biura KIDP. Naniesione zmiany będą widoczne i zaakceptowane w serwisie dopiero z chwilą wpływu informacji o zmianie danych do biura KIDP. Czas akceptacji zmian uzależniony jest od zakresu zmienianych danych oraz terminu wpływu informacji o zmianie danych do biura KIDP.