(2013/C 168 A/01)
(Dz.U.UE C z dnia 14 czerwca 2013 r.)
W najbliższym czasie w Trybunale Sprawiedliwości Unii Europejskiej zwolni się stanowisko dyrektora ds. protokołu i informacji (grupa zaszeregowania AD 14 lub AD 15). Stanowisko to zostanie obsadzone w trybie art. 29 ust. 2 regulaminu pracowniczego.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, podlegająca sekretarzowi Trybunału, kieruje Dyrekcją ds. Protokołu i Informacji, organizując i koordynując jego działalność.
Dyrekcja ds. Protokołu i Informacji, odpowiedzialna za stosunki zewnętrzne Trybunału, obsługuje w instytucji wszelkie wydarzenia i zadania związane z reprezentacją, komunikacją i informacją, między innymi imprezy wymagające oprawy protokolarnej, wizyty oficjalne, seminaria i wizyty naukowe, sesje informacyjne. Odpowiada także za kontakty z mediami i obywatelami. Dyrekcja ds. Protokołu i Informacji składa się z trzech wydziałów (protokołu, wizyt oraz kontaktów z mediami i informacji), a także z komórki ds. dzieł sztuki i z komórki ds. finansów.
Dyrektor ds. protokołu i informacji pełni rolę szefa protokołu Trybunału. Z racji tej funkcji nadzoruje organizację oficjalnych wizyt ważnych osobistości, oficjalnych delegacji zagranicznych Trybunału, a także uroczystych posiedzeń i innych oficjalnych uroczystości, w tym urządzanych przez Trybunał spotkań dla krajowych sędziów i prokuratorów.
Odpowiada również za Wydział ds. Wizyt, który zajmuje się organizacją wizyt naukowych i informacyjnych (ok. 15 000 odwiedzających rocznie).
W zakresie działalności Wydziału ds. Kontaktów z Mediami i Informacji dyrektor sprawuje kontrolę nad zarządzaniem zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją instytucji, nad organizacją imprez skierowanych do "szerokiej publiczności", takich jak "Dzień otwarty", oraz nad rozpatrywaniem wniosków obywateli o dostęp do dokumentów administracyjnych instytucji.
Dyrektor odpowiada za zarządzanie zbiorami sztuki Trybunału.
Dyrektor ds. protokołu i informacji dokłada szczególnych starań o właściwe zarządzanie personelem swojej dyrekcji; między innymi wspiera go w zakresie motywacji, szkolenia i przystosowania do wymogów służby. Dąży do polepszenia metod pracy w dyrekcji, a także do optymalnego wykorzystania dostępnych mu zasobów i narzędzi. Wreszcie, jako subdelegowany urzędnik zatwierdzający, odpowiada za właściwe zarządzanie przydzielonymi mu środkami budżetowymi.
WYMAGANE ŚWIADECTWA POSIADANYCH KWALIFIKACJI LUB DYPLOMY
PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ
Osoby zainteresowane stanowiskiem proszone są o składanie zgłoszeń do Trybunału Sprawiedliwości wyłącznie drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej:
najpóźniej do dnia 15 lipca 2013 r. Do zgłoszenia należy załączyć szczegółowe curriculum vitae oraz wszelkie inne istotne dokumenty.
Luksemburg, dnia 14 maja 2013 r.
W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2013.168A.1 |
| Rodzaj: | Ogłoszenie |
| Tytuł: | Ogłoszenie o przyjmowaniu zgłoszeń na stanowisko. |
| Data aktu: | 14/05/2013 |
| Data ogłoszenia: | 14/06/2013 |