I dodaje, że gmina, która chce tworzyć rozpoznawalną, dobrą markę regionu, oczywiście musi zainwestować, ale nie zawsze konieczne są do tego duże pieniądze.
Więcej: Poznaliśmy Markowe Samorządy 2014 >>>
- Bardzo często budowa rozpoznawalnej marki przez samorząd jest postrzegana jako efekt umiejętnych działań promocyjnych. Tymczasem budowa marki regionu rozpoczyna się znacznie wcześniej – już na etapie planowania rozwoju, może się ona zmaterializować dzięki sprawnemu, efektywnemu zarządzaniu zasobami i wypracowaniu takich instrumentów komunikacji z otoczeniem, aby móc akcentować wyróżniające kompetencje.
Status Markowy Samorząd może uzyskać każda z jednostek samorządu terytorialnego: gmina wiejska, wiejsko-miejska, miejska, powiat ziemski i województwo samorządowe. Naszą inicjatywę adresujemy do wszystkich samorządów w Polsce – stwierdza Agnieszka Kurzyńska. Więcej>>>
Czytaj także: Powiat piotrkowski – Wykorzystać swoje szanse rozwojowe w zgodzie ze środowiskiem naturalnym>>>