Przybywa prawników świadczących porady online. Klient może z nich skorzystać, nie wychodząc z domu. Ale fiskus chce, aby i tak musiał przyjeżdżać po paragon.
Jak pisze "Rzeczpospolita", przekonał się o tym właściciel serwisu internetowego umożliwiającego uzyskanie szybkiej porady prawnej. Nie ma on stacjonarnego punktu świadczenia usług, kontakty odbywają się wyłącznie elektronicznie. Klient wysyła zapytanie, które jest kierowane do specjalisty. W celu ustalenia szczegółów sprawy mogą się ze sobą kontaktować na specjalnym panelu. Tam teź jest utrwalona cała korespondencja. Opłatę za poradę klient odprowadza na konto bankowe właściciela portalu.
Od 1 marca usługi portalu na rzecz osób fizycznych muszą być ewidencjonowane w kasie – stwierdziła katowicka Izba Skarbowa (interpretacja nr IBPP4/4512-8/15/PK). Więcej>>>
Czytaj: W 2015 r. usługi prawnicze obowiązkowo z kasami fiskalnymi>>>
Adam Bartosiewicz
Kasy fiskalne w 2015 i 2016 r. Pytania i odpowiedzi>>>