Ten przykład jest dowodem na to, jak ważna jest dobra obsługa i że stanowi równie istotny składnik sukcesu jak wysoka jakość pracy kancelarii. Przedsiębiorca, o którym była mowa na wstępie, już przy pierwszej rozmowie wiedział, że trafił w dobre ręce. Doradca dokładnie wypytał go o okoliczności sprawy, zbadał wszystkie dokumenty zgromadzone w sprawie, starannie przeanalizował wszystkie możliwe scenariusze postepowania i w jasny, zrozumiały sposób przedstawił klientowi możliwe wersje rozwiązania problemu. Powiedział o za i przeciw poszczególnych scenariuszy. Klient już na wstępie został poinformowany o przewidywanych, maksymalnych kosztach pracy kancelarii nad jego sprawą. Doradca i jego pracownicy podeszli do problemu w sposób indywidualny, poświęcając trudnej sprawie klienta należytą uwagę. Działali szybko, błyskawicznie reagowali na nowe okoliczności. Byli elastyczni – wraz z rozwojem sytuacji dobierali odpowiednie instrumenty.

Ponieważ w sprawie pojawił się wątek z zakresu prawa rodzinnego wymagający udziału adwokata, doradca  zarekomendował klientowi kancelarię, z którą współpracuje od wielu lat, co znacznie przyspieszyło działania. I chociaż sprawa była beznadziejna, doradcy udało się zminimalizować skutki popełnionych błędów i opóźnień w rozliczeniach podatkowych. Mimo, że klient poniósł straty finansowe to i tak, dzięki wsparciu doradcy, były one znacznie mniejsze niż zakładano na początku. Klient zadowolony ze współpracy z kancelarią polecił jej usługi znajomym. Choć przedsiębiorca nie był w stanie ocenić prawidłowości działań podejmowanych przez doradcę i jego zespół, bo nie miał potrzebnej do tego wiedzy, to wysoko ocenił pracę kancelarii, ponieważ wyraźnie widział zaangażowanie, indywidualne podejście i autentyczną chęć rozwiązania jego problemu.

 

Dowiedz się więcej z książki
Doradca podatkowy. Jak z sukcesem prowadzić kancelarię, biuro rachunkowe
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł