Osoby dzwoniące do COT (tel. 22 560 16 00) i chcące uzyskać informacje na temat:
- zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu muszą wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 - zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji;
- ulg i umorzeń oraz zawieszenia działalności - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu muszą wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 - ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności;
- w innych sprawach - tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- Renty i emerytury,
- Zasiłki,
- Informacje dla ubezpieczonych,
- Informacje dla płatników.
Czytaj również: ZUS: Za okres kwarantanny przysługują świadczenia z tytułu choroby
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linki w tekście artykułu mogą odsyłać bezpośrednio do odpowiednich dokumentów w programie LEX. Aby móc przeglądać te dokumenty, konieczne jest zalogowanie się do programu. Dostęp do treści dokumentów w programie LEX jest zależny od posiadanych licencji.