Celem konkursu jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W poprzedniej edycji wzięło udział 108 pracodawców, którzy przysłali rekordową liczbę 190 projektów, co czyni konkurs największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem branżowym w Polsce.

 

Firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, zrealizowane w 2018 roku.

 

"Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji” - mówi Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine. "Zachęcamy do udziału wszystkich pracodawców, którzy w 2018 roku podjęli inspirujące działania z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Zgłoszenie to również forma pochwały dla działów odpowiedzialnych za działania wizerunkowe, tym bardziej warto!” - dodaje Wąsik.

 

Projekty konkursowe mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:

  • Zakładka kariera
  • Ogłoszenie rekrutacyjne
  • Kampania w social media
  • Akcja rekrutacyjna
  • Kampania employer branding
  • Wewnętrzna kampania employer branding
  • Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

 

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 25 lutego 2019. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Zgłoszenia konkursowe oceni Jury w składzie Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl) oraz Iwona Grochowska (Nais), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).

 

W poprzedniej edycji konkursu Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców. Statuetkę i tytuł EB Kreator 2017 otrzymały firmy Apptension, Kwiaty&Miut, PwC Polska, IKEA Retail, Capgemini Polska oraz McDonald’s Polska.

 

Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca w warszawskim Teatrze Capitol.

 

Patronami medialnymi wydarzenia są Ligtness, Personel Plus, Nowy Marketing, HRnews, PRoto i employerbranding.pl.

 

Zapraszamy do udziału!

 

 

 

***

GoldenLine to wiodący serwis rekrutacyjny, oferujący usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. GoldenLine dostarcza kandydatom oferty pracy, informacje o ocenach pracodawców oraz umożliwia założenie profilu zawodowego. Pracodawcom oferuje dostęp do Wyszukiwarki Kandydatów, usługę rekrutacyjną Jobile, jak i możliwość zamieszczenia ofert pracy. GoldenLine wspiera firmy w obszarze employer branding poprzez doradztwo i szkolenia, możliwość założenia Profilu Pracodawcy jak i realizację kampanii marketingu rekrutacyjnego.

 

 

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Małkowska

Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B

katarzyna.malkowska@goldenline.pl

Tel. +48 505 618 728