Była to pierwsza z cyklu debat edukacyjnych, których celem ma być wspieranie osób zainteresowanych podjęciem działalności gospodarczej lub taką działalność już prowadzących. Istotą debat jest wskazanie kierunków zdobywania wiedzy i ułatwienie umiejętnego poruszania się w sferze finansów, a także podkreślenie wagi dokształcania i pozyskiwania wiedzy przez przedsiębiorców.
Edukacja finansowa niezbędna dla rozwoju MSP
Wczoraj odbyła się debata zorganizowana przez magazyn Polish Market pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Edukacja finansowa a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw.
Podczas debaty poruszano problemy przedsiębiorców w dotarciu do wiedzy, chęci pozyskiwania jej, otwartości na nowoczesne sposoby zarządzania firmą, współdziałanie z instytucjami publicznymi. Uczestnicy debaty przeanalizowali zmiany zachodzące w polskich przedsiębiorcach, pokonywane trudności, możliwości rozwoju oraz gotowość na wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.
Uczestnicy podkreślili , że najważniejsza jest jak najwcześniejsza edukacja finansowa polskiego społeczeństwa i nauka funkcjonowania w świecie finansów oraz przekonanie przedsiębiorców do doszkalania siebie i pracowników.