KOMISJA WSPÓLNOT EUROPEJSKICH,uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską,
uwzględniając rozporządzenie (WE) nr 1592/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 15 lipca 2002 r. w sprawie wspólnych zasad w zakresie lotnictwa cywilnego i utworzenia Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego(1), w szczególności jego art. 6 ust. 2,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Artykuł 6 ust. 1 rozporządzenia (WE) nr 1592/2002 wymaga, aby wyroby, części i wyposażenie spełniały wymogi ochrony środowiska naturalnego, zawarte w załączniku 16 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym (zwanej dalej "Konwencją chicagowską"), według wydania z marca 2002 r. dla tomu I i z listopada 1999 r. dla tomu II, z wyjątkiem dodatków.
(2) Konwencja chicagowska i załączniki do niej zostały zmienione od czasu przyjęcia rozporządzenia (WE) nr 1592/2002.
(3) W związku z tym rozporządzenie (WE) nr 1592/2002 powinno zostać zmienione zgodnie z procedurą określoną w art. 54 ust. 3 tego rozporządzenia.
(4) Środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu są zgodne z opinią Komitetu Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego, ustanowionego na mocy art. 54 rozporządzenia (WE) nr 1592/2002,
PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:
Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich państwach członkowskich.Sporządzono w Brukseli, dnia 28 marca 2007 r.
|
W imieniu Komisji |
|
Jacques BARROT |
|
Wiceprzewodniczący |
______
(1) Dz.U. L 240 z 7.9.2002, str. 1. Rozporządzenie ostatnio zmienione rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1701/2003 (Dz.U. L 243 z 27.9.2003, str. 5).