Jakie informacje powinny się znaleźć w ulotce dotyczącej leku?
Czy muszą to być informacje identyczne z zawartymi w Charakterystyce Produktu Leczniczego?
Jakie informacje można pominąć, by pozostać w zgodzie z przepisami rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych?
Jak wygląda ta kwestia w przypadku informacji reklamowej kierowanej do lekarzy - czy dopuszczalne są modyfikacje/skróty?
Ulotka musi zawierać informacje określone w § 5 i § 6 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (Dz. U. Nr 39, poz. 321). Informacje te muszą być zgodne z Charakterystyką Produktu Leczniczego (§ 6 rozporządzenia).
Ulotka nie ma nic wspólnego z informacjami przekazywanymi w ramach reklamy. Ulotka jest bowiem dołączana do produktu leczniczego i podlega zasadom określonym w rozporządzeniu w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki, natomiast zasady dotyczące reklamy podlegają rozporządzeniu z 21 listopada 2008 r. w sprawie reklamy produktów leczniczych (Dz. U. Nr 210, poz. 1327).
Czy muszą to być informacje identyczne z zawartymi w Charakterystyce Produktu Leczniczego?
Jakie informacje można pominąć, by pozostać w zgodzie z przepisami rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych?
Jak wygląda ta kwestia w przypadku informacji reklamowej kierowanej do lekarzy - czy dopuszczalne są modyfikacje/skróty?
Ulotka musi zawierać informacje określone w § 5 i § 6 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (Dz. U. Nr 39, poz. 321). Informacje te muszą być zgodne z Charakterystyką Produktu Leczniczego (§ 6 rozporządzenia).
Ulotka nie ma nic wspólnego z informacjami przekazywanymi w ramach reklamy. Ulotka jest bowiem dołączana do produktu leczniczego i podlega zasadom określonym w rozporządzeniu w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki, natomiast zasady dotyczące reklamy podlegają rozporządzeniu z 21 listopada 2008 r. w sprawie reklamy produktów leczniczych (Dz. U. Nr 210, poz. 1327).