Telewizja Polska w swoich programach będzie promować tradycyjny, kulturowo uwarunkowany i oparty na rodzinnych wartościach obraz osób starszych. Tematyka o bezpieczeństwie i aktywności seniorów ma być obecna między innymi w scenariuszach produkcji filmowych i serialowych realizowanych przez TVP.
- Realizacja tak istotnego zadania, jakim jest polityka senioralna, wymaga współpracy z ważnymi i odpowiedzialnym partnerami –powiedziała minister Elżbieta Rafalska. – Cieszę się, że w tym zespole, obok Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Poczty Polskiej, znalazła się Telewizja Polska. Dzięki temu jeszcze łatwiej będzie nam dotrzeć z naszym przekazem do osób starszych i ich rodzin.
- Telewizja Polska towarzyszy swoim widzom na każdym etapie ich życia. Mamy audycje dla najmłodszych i dla ludzi młodych. Teraz jest czas przypomnienia o roli najstarszych Polaków, zarówno w rodzinie, jak i społeczeństwie – zapowiedział prezes Jacek Kurski.
Przygotowywana przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej kampania informacyjna „Bezpieczny i Aktywny Senior” jest częścią rządowej polityki wobec osób starszych, a jednocześnie przedsięwzięciem o bardzo szerokim, ogólnopolskim zasięgu.
Źródło: www.mpips.gov.pl
[-OFERTA_HTML-]