Czytaj: Milion wystawionych e-recept>>
 

- Emisja animacji potrwa do 28 sierpnia br. Pasażerowie pociągów mogą zobaczyć film cztery razy w ciągu godzinnej podróży. Ponadto od 20 sierpnia kampania została wzmocniona działaniami w internecie, gdzie są one prowadzone w serwisach ogólnopolskich o charakterze informacyjno-edukacyjnym i w mediach społecznościowych - informuje resort.

"Co ma wspólnego Pieseł z e-receptą?" - to hasło akcji, a bohaterem animowanego spotu, który jest w niej wykorzystywany, jest piesek, który wspólnie "ze swoimi ludźmi" korzysta z e-recepty i licznych udogodnień, jakie daje Internetowe Konto Pacjenta.
- Celem animacji jest pokazanie, co zyskuje pacjent i jego najbliżsi, kiedy korzystają ze wszystkich dostępnych e-usług w ochronie zdrowia. Eksponowane jest poczucie swobody, jakie daje nam uwolnienie się od niepotrzebnych informacji i równocześnie gwarancja szybkiego dostępu do informacji o zdrowiu swoim i swoich bliskich w każdej chwili i w dowolnym miejscu, kiedy tylko okaże się to konieczne – informuje resort zdrowia.


Zdecydowaliśmy o wyborze ekranów LCD w pociągach kursujących na najbardziej atrakcyjnych turystycznie trasach (Gdańsk, Zakopane, Wrocław). Średnia długość podróży wynosi 4 godziny. To zapewnia dotarcie z przekazem do dużego i precyzyjnie zdefiniowanego audytorium w grupie osób mobilnych - mówi Agata Kurek-Stec, kierownik zespołu komunikacji projektu e-zdrowie. 
Jak dodaje, zdecydowano się na ostatnie tygodnie wakacji, aby przekaz trafił do zwiększonej grupy podróżnych, którzy wracają z dłuższych urlopów albo korzystają z weekendów sierpniowych. - Zabawny scenariusz i sympatyczny bohater animacji z pewnością przyciągnie uwagę pasażerów, a treści – pomimo że instruktażowe – będą łatwo i chętnie zapamiętane. To dotarcie zarówno efektywne, jak i efektowne – mówi Agata Kurek-Stec.