Kraków, Kielce, Białystok i Lublin, Opole, Wrocław, Bydgoszcz, Poznań - to kolejne miasta wojewódzkie, w których uczestnicy konferencji mogli zapoznać się ze stanem realizacji projektu pl.ID i detalami kolejnych etapów instalacji w gminach Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika (ZMOKU).
Celem II. cyklu spotkań informacyjnych jest przygotowanie urzędów do wdrożenia aplikacji ZMOKU, za pomocą której od 1 stycznia 2012 r. pracownicy urzędów gmin i urzędów stanu cywilnego będą realizować zadania wynikające z ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności oraz z zakresu aktów stanu cywilnego. Wdrożenie ZMOKU stanowi jeden z etapów realizacji projektu pl.ID, którego celem jest wprowadzenie elektronicznego dowodu osobistego. Na stronach www.mojdowod.pl oraz www.cpi.mswia.gov.pl można uzyskać informacje dotyczące wdrożenia aplikacji ZMOKU, w tym szczegóły techniczne, aktualności dotyczące np. organizowanych spotkań, forum oraz dział pytania i odpowiedzi.
Harmonogram spotkań II. cyklu konferencji informacyjnych ZMOKU:
03.11.2011 - Katowice
04.11.2011 - Gorzów Wielkopolski
07.11.2011 - Gdańsk
09.11.2011 - Warszawa
09.11.2011 - Rzeszów
14.11.2011 - Szczecin
15.11.2011 - Olsztyn
Źródło: mojdowod.pl