Zgodnie z wyborem GDDKiA:
1) odc. 1 Nowe Marzy – Dworzysko (23,3 km ) oraz odc. 2 Dworzysko – Aleksandrowo (22,4 km) zrealizuje firma Impresa Pizzarotti & C.S.p.A.,
2) odc. 3 Aleksandrowo – Tryszczyn (14,7 km) wykona konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. (lider), Trakcja PRKiI S.A (partner),
3) odc. 4 Tryszczyn – Białe Błota (13,5 km ) zrealizuje konsorcjum firm Polaqua Sp. z o.o. (lider), Dragados S.A. (partner);
4) odc. 5 Białe Błota – Szubin (9,7 km) wykona firma Impresa Pizzarotti & C.S.p.A.,
5) odc. 6 Szubin – Jaroszewo (19,3 km) zrealizuje konsorcjum firm: Trakcja PRKiI S.A. (lider), Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. (partner),
6) odc. 7 Jaroszewo – gr. województwa (25,1 km ) wykona konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A. (lider); Mirbud S.A. (partner).
O wyborze ofert najkorzystniejszych, oprócz ceny, punktowany był termin wykonania prac oraz okres gwarancji. Po podpisaniu umów na poszczególne odcinki, rozpoczną się prace projektowe.
- Rozpoczęcie wykupu nieruchomości planowane jest w 2017 r. Ostatnim etapem będą prace budowlane na przyszłej drodze ekspresowej S5 prowadzone w latach 2017 – 2019 r. - podano również.
Źródło: www.gddkia.gov.pl