W ramach postępowania przebudowie ulegnie ok. 70 km torów wraz z rozjazdami i przejazdami kolejowo-drogowymi na odcinku linii kolejowej nr 226 między Pruszczem Gdańskim a Portem Gdańsk. Efektem prac będzie zwiększenie przepustowości pociągów jadących trasą. Stanowi to kontynuację inwestycji związanych z modernizacją linii. Jest to początek większej inwestycji o wartości 600 mln zł, która rozpocząć się ma w 2019 r.
Wartość kontraktu wynosi 9 mln zł. Wykonawcą prac została firma BBF z Poznania.
Przewoźnik zamierza do 2020 r. wprowadzić tzw. program portowy, który udrożni dostęp pociągów do portów morskich w Gdyni, Gdańsku, Świnoujściu oraz Szczecinie oraz zmodernizuje trasę Bydgoszcz - Trójmiasto.
Źródło: www.wnp.pl
Dowiedz się więcej z książki | |
Europejskie prawo zamówień publicznych. Komentarz
|