Inwestycja realizowana będzie w trybie "projektuj i buduj". Zadaniem wykonawcy jest przywrócenie parametrów technicznych dwutorowych, zelektryfikowanych odcinków linii kolejowej, których łączna długość wynosi ok. 60 km. Wszystkie odcinki znajdują się na terenie woj. śląskiego i obejmują tory kolejowe między Nędzą Wsią, Rybnikiem, Żorami i Chybiem. Głównym celem inwestycji jest usprawnienie ruchu kolejowego, w szczególności dla przewoźników towarowych.
Wykonawca zostanie wybrany w przetargu na podstawie kryterium ceny (80 proc.), terminu realizacji (10 proc.) oraz okresu gwarancji (10 proc.). Każdy z oferentów zaproponował jednakowy czas wraz z rękojmią, wobec czego o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena.
Najkorzystniejszą pod względem ceny zaoferowało konsorcjum, w skład którego wchodzą: Trakcja PRKiL, Comsy, ZUE i Strabag. Prace mają zostać zrealizowane w ciagu 34 miesięcy od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne.
Źródło: www.rynek-kolejowy.pl
Dowiedz się więcej z książki | |
Europejskie prawo zamówień publicznych. Komentarz
|