Zdobywanie nowych umiejętności w komunikacji miast i regionów, a także skuteczne przekazywanie informacji do różnych grup odbiorców, w tym społeczności lokalnej, inwestorów i turystów to współcześnie jedne z bardziej istotnych problemów z jakimi musi się zmierzyć samorząd. Potencjał i atuty wspólnot samorządowych warto zaprezentować w sposób nowoczesny, z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych. Innowacyjne podejście do realizacji zadań związanych z marketingiem terytorialnym, wytyczanie nowych kierunków rozwoju i promocji miejsc - to wyzwania na miarę Kongresu, na który serdecznie zapraszam - mówi Jarosław Reczek - Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Organizatorzy Kongresu wśród głównych założeń tematycznych wydarzenia wymieniają m.in.: prezentację najnowszych trendów dotyczących metod promocji miast i regionów, ocenę strategicznego podejścia do marketingu miejsc opartego na innowacyjności oraz wskazanie efektywnych sposobów komunikacji z interesariuszami. Wyróżnia nas to, że w przeciwieństwie do innych podobnych inicjatyw, my będziemy mówili o tym, co będzie, co nas czeka i jakie trendy w zakresie komunikacji samorządu z otoczeniem będziemy obserwowali w przyszłości. Z pewnością nie będziemy mówili o tym, co się już wydarzyło, właśnie dlatego warto do nas przyjechać - podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, współorganizator Kongresu, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o.
Prelegentami Kongresu będą m.in.: Krzysztof Nepelski - Dyrektor Działu Projektów Specjalnych, Grupa RMF, Mariusz Pleban – Wiceprezes Zarządu Związku Firm PR, Prezes Multi Communications, Sebastian Chachołek - Prezes Zarządu Grupy PRC, Robert Stępowski - Redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Program wydarzenia obejmuje wystąpienia i prezentacje prelegentów oraz dwie debaty z udziałem ekspertów i publiczności. Pierwsza z nich będzie dotyczyć „Trendów przyszłości w marketingu miejsc”, a tematem drugiej będą „Narzędzia komunikacji w promocji marki miejsc – oczekiwania a rzeczywistość”.
Organizatorami Kongresu są Urząd Marszałkowski w Rzeszowie, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Partnerami wydarzenia zostali: Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Exacto Sp.
z o.o., Newsline.pl, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, IPC Instytut Badawczy, Instytut Monitorowania Mediów, Discovery Science, PRC Communications, Aurum Film.
Patronami medialnymi Kongresu są: PRoto PR, marketingmiejsca.com.pl, Marketer+, epr.pl, marketingowiec.pl, InfoPR, Onet., gospodarkaPodkarpacka.pl, Panorama Silesia, Gazeta Samorządu i Administracji. Zgłoszenia przyjmowane będą do 4 listopada br. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://www.podkarpackie.org.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o., e-mail: dariusz@tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96
Jarosław Reczek, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl, tel.: 601 14 58 25