W zorganizowanym na łamach Serwisu Samorządowego konkursie prosiliśmy o nadsyłanie prac promujących wybrany samorząd terytorialny. Z pewnością dobrą wskazówką dla uczestników konkursu był artykuł Realizm połączony z mniejszą skalą, taki powinien być samorządowy marketing, autorstwa Jacka Pogorzelskiego. Zdaniem autora dobre hasło promujące samorząd powinno być pomysłowe, konkretne i wyrażające to, co w danym miejsce jest najwartościowsze.
Spośród licznie nadesłanych prac Redakcja Serwisu Samorządowego wspólnie z Jackiem Pogorzelskim, ekspertem w zakresie marketingu miejsc, zadecydowała, że najlepsze hasło ułożyła Pani Aneta Wojtan, która zaprasza do Kraśnika słowami:
Kraśnik maliną usłany
Do Pani Anety wysyłamy egzemplarz książki Praktyczny marketing miast i regionów.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział i zapraszamy do dalszej zabawy w konkursach Serwisu Samorządowego.
Z poważaniem,
Redakcja Serwisu Samorządowego WKP
www.samorzad.LEX.pl