Webinarium "Faktura elektroniczna w zamówieniach publicznych.
Nowe obowiązki w administracji publicznej" odbędzie się 19 grudnia br. o godzinie 10:00 i potrwa ok. 30 minut.
Celem webinarium jest przedstawienie zadań związanych z wdrożeniem obowiązku w zakresie elektronicznego fakturowania, nałożonego przez Dyrektywę 2014/55/UE oraz sposobu wsparcia administracji w jego realizacji.
W programie:
- obowiązek odbioru e-faktur w administracji (Dyrektywa 2014/55/UE)
- omówienie dedykowanej platformy do przekazywania e-faktur
- jak przygotować się do odbioru e-faktur
- konsekwencje i korzyści wejścia w życie obowiązku e-fakturowania
- czas na zadawanie pytań
Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych >>>
Spotkanie poprowadzi Tadeusz Rudnicki - Ekspert Europejskiego Wielostronnego Forum Elektronicznego e-Fakturowania (grupa robocza AGS) oraz Polskiego Forum Krajowego, będący Głównym specjalistą Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu w Centrum Elektronicznej Gospodarki.
Szczegóły zapisów dostępne są na stronie Instytutu Logistyki i Magazynowania