Zdaniem autora ich efektywność w dzisiejszym świecie można znacząco podnieść chociażby za pomocą dobrego bloga prawniczego.
Swoją opinię Rafał Chmielewski wyraził właśnie na swoim blogu przy okazji recenzji książki Doroty Hołubiec pt. Zarządzanie kancelarią prawną.
Jak pisze autor recenzji, jest to książka między innymi o technice pisania ofert, o zarządzaniu czasem, o sprzedaży – uwaga – usług jako produktów, o strategii biznesowej, o tym, dlaczego partner powinien być liderem, o motywowaniu pracowników, o narzędziach CRM, o współpracy z dziennikarzami, i jeszcze wielu, wielu innych ważnych rzeczach. Więcej>>>
Zarządzanie kancelarią prawną>>>>
Lektura obowiązkowa: "Zarządzanie kancelarią prawną"
Customer Service, umiejętność nawiązania i pogłębiania relacji z klientem, komunikacja, no i marketing kancelarii - to bardzo ważne obszary działania kancelarii, jako przedsiębiorstwa - twierdzi Rafał Chmielewski, specjalista od e-marketingu prawniczego.