"Po tutoring sięgają już nie tylko indywidualni nauczyciele, by polepszać relacje ze swoimi uczniami, ale również dyrektorzy, którzy wdrażają tutoring do swoich szkół systemowo i tworzą programy tutorskie obejmujące większą liczbę uczniów." - podkreśla ekspert.
Jego wykład będzie częścią II Konferencji dla Nauczycieli, która odbędzie się 28 października 2016 r.
"W wystąpieniu zostanie przedstawianie studium przypadku systemowego wykorzystania tutoringu wraz z efektami i korzyściami, jakie przynosi ta metoda indywidualnego rozwoju uczniów z perspektywy tutorów oraz samych uczniów. Uczestnicy oprócz poznania najlepszych przykładów stosowania tutoringu dowiedzą się, jakie warunki powinny być spełnione, aby profesjonalny i przynoszący efekty tutoring mógł zaistnieć w ich szkole." - wyjaśnia. W wykładzie przedstawione zostanie równie narzędzie pomocne przy wdrażaniu tutoringu w szkole.
Tutoring przyszłością edukacji?
Rozwój tutoringu wPolsce wchodzi wnowy etap iprzestaje być obco brzmiącą innowacją - podkreśla Marcin Szala, prelegent KongresuEdkacja i Rozwój. Konferencja odbędzie się 27-28 października w Warszawie.