Zysk przewoźnika przed opodatkowaniem za sześć miesięcy, do 30 września 2013 r., wyniósł 13,8 mln funtów w porównaniu ze stratą 1,6 mln funtów w analogicznym okresie rok wcześniej. Przychody sięgnęły 351,1 mln funtów wobec 340,8 mln rok wcześniej.
Flybe, które od 1 sierpnia 2013 ma nowego generalnego dyrektora realizuje plan restrukturyzacji, zakładający wygenerowanie oszczędności w wys. 40 mln funtów w roku finansowym 2013-14 i 45 mln funtów w 2014-15.
W czerwcu br. w ramach planu piloci zgodzili się na redukcję płac o 5 proc. Opóźniono dostawy samolotów Embraer i odsprzedano 25 slotów do startowania i lądowania na lotnisku Gatwick. Niewykluczone jest zamknięcie niektórych tras.
W roku finansowym 2012-13 linie Flybe zwolniły 490 pracowników. Dalszych stu straciło pracę w pierwszej połowie roku finansowego 2013-14.
Flybe ma 96 maszyn, z czego 28 należy do Flybe Nordic – spółki o mieszanym kapitale założycielskim Flybe i Finnish Air. Flybe Nordic lata m. in. do Warszawy. Główne huby Flybe w Anglii, to obok Exeteru Birmingham i Southampton.