W październiku 2013 r. British American Tobacco jako pierwsza firma z branży tytoniowej w Polsce uruchomiła model sprzedaży bezpośredniej. Proces rekrutacyjny trzeba było przeprowadzić w bardzo krótkim czasie i jak najdłużej utrzymać go w tajemnicy...
British American Tobacco (BAT) to czołowa na międzynarodowym rynku grupa z branży tytoniowej. W Polsce działa od 1991 r. zatrudniając łącznie około 1700 pracowników, z czego 750 w fabryce w Augustowie i 950 w warszawskim biurze i części sprzedażowej. Artykuł powstał na podstawie rozmowy z Martą Remiszewską-Chudy, kierownikiem ds. pozyskiwania talentów w British American Tobacco Polska.
Więcej informacji w Serwisie HR
Materiały o podobnej tematyce:
Wyzwania rekrutacyjne polskich przedsiębiorców – rok 2012 (raport rynkowy)
Nowoczesne metody rekrutacji – połączenie klasyki z dobrodziejstwem nowych mediów i narzędzi (artykuł)
Podręcznik dobrych praktyk HR – rekrutacja i rozmowy z kandydatami (artykuł)
Rekrutacja po polsku (artykuł)
Sytuacyjne testy decyzyjne w rekrutacji i selekcji (artykuł)
Odpowiedzialny Dialog Społeczny – CSR w British American Tobacco Polska (studium przypadku)
Rekrutacja wewnętrzna. Pracownicy to nie zwykli kandydaci – traktujmy ich wyjątkowo (studium przypadku)
Rekrutując najlepszych. Praca jako produkt do sprzedania – studium przypadku firmy Luxoft (studium przypadku)
Rozwój talentu w organizacji – studium przypadku British American Tobacco Polska (studium przypadku)
The Challenge Initiative i inne metody pozyskiwania talentu do organizacji – studium przypadku British American Tobacco Polska (studium przypadku)
Zarządzanie masowymi rekrutacjami na przykładzie Programu Praktyk Letnich w Mars Polska (studium przypadku)