Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznawany jest na podstawie obiektywnego badania uwzględniającego całość polityki zarządzania kapitałem ludzkim w danej firmie. Oceniane są m.in. rekrutacja, struktura zatrudnienia, program wprowadzenia nowych pracowników, szkolenia i rozwój, ocena pracownicza, komunikacja wewnętrzna, a także zasady etycznego działania w biznesie.
- Cieszymy się, że oferta HR SCHNEIDER Electric została doceniona przez największe w Polsce stowarzyszenie profesjonalistów HR. Jest to powód do satysfakcji dla wszystkich pracowników HR oraz menedżerów w całej organizacji, z którymi na co dzień realizujemy strategię HR - powiedziała Tina Sobocińska HR Business Partner ds. Funkcji Globalnych w Polsce –Skupiamy się na tworzeniu warunków do stałego rozwoju kompetencji pracowników i dbamy o to, aby nasza firma była przyjazna pracownikom. Budujemy kulturę organizacyjną Schneider Electric realizując na co dzień nasze wartości, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i doskonaląc nasze procesy. Przyznanie certyfikatu przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami utwierdza nas w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku i zachęca do dalszego rozwoju naszej oferty HR.
Dla potencjalnych kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy w naszej firmie, certyfikat HR Najwyższej Jakości jest gwarancją jej rzetelności i wiarygodności - dodaje Tina Sobocińska.
Każda firma, która chce powalczyć o certyfikat, musi wziąć udział w bezpłatnym badaniu organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Ma ono formułę ciągłą, certyfikat ważny jest przez rok od momentu otrzymania. W czerwcu 2013 odbędzie się uroczysta gala z przedstawicielami firm, które otrzymały certyfikat.