Poprzez zabawną formę nagrania, w której stażysta powtarza serię stereotypowych zadań – parzenie kawy, kserowanie dokumentów, adresowanie kopert – autorzy spotu chcą zwrócić uwagę na specyfikę polskich staży i praktyk i zachęcić pracodawców do wykorzystania potencjału, jaki posiadają młodzi pracownicy.
„Jako organizatorzy „Grasz o staż” już od ponad osiemnastu lat promujemy odpowiedzialne podejście do organizacji staży” – mówi Anna Łukawska, koordynator konkursu „Grasz o staż” w PwC. „Zapraszamy do udziału w inicjatywie firmy, które chcą powierzać swoim stażystom interesujące projekty. Naszym zdaniem merytoryczne staże przyczyniają się do zarówno do rozwoju kompetencji młodych, jak również przekładają na realne korzyści dla biznesu. Mam nadzieję, że nasza kampania przyczyni się do upowszechnienia dobrych praktyk w obszarze zatrudnienia młodych ludzi i zachęci organizacje wyznające podobne standardy do przyłączenia się do naszej inicjatywy” – dodaje. Spot reklamowy „Grasz o staż” został nakręcony w przestrzeniach biurowych, a w rolę stażysty wcielił się Michał, student jednej z warszawskich szkół wyższych.
Spot można obejrzeć tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=lfEvkVevKUA.
Za przygotowanie materiału odpowiedzialna była agencja kreatywna GONG. Głosu lektora użyczył znany aktor – Arkadiusz Jakubik.
Więcej informacji: www.grasz.pl