Projekt MasterCard Smart Path jest skierowany do innowacyjnych firm z Europy, znajdujących się na wczesnym etapie rozwoju. Zakwalifikowane do projektu przedsiębiorstwa uzyskają bezpośrednie wsparcie partnerów programu, w tym takich firm jak ASOS i Capital One.

Zespół Smart Path będzie ściśle współpracował z każdą z ośmiu wybranych firm, by zrozumieć jej cele i wizję oraz wypracować odpowiednie podejście do rozwijania biznesu. Dzięki współpracy z MasterCard, firmy otrzymają wsparcie w kluczowych aspektach biznesu, takich jak:
- planowanie projektu/wdrożenia pilotażowego,
- przezwyciężenie podstawowych wyzwań operacyjnych,
- doskonalenie rozwiązań technologicznych,
 - wparcie w pozyskaniu finansowania.
„Start Path to kolejny sposób, w jaki MasterCard pokazuje swoje zaangażowanie w rozwój innowacji – mówi Stephane Wyper, Start Path Global Lead w MasterCard. – Przyszłość handlu leży nie tylko w rękach tradycyjnych graczy, ale i młodych firm, które eksperymentują z innowacyjnymi rozwiązaniami. Umożliwiamy im bezpośredni dostęp do naszej wiedzy i doświadczenia, aby pomóc w tworzeniu nowych pomysłów, a w rezultacie generowaniu korzyści dla klientów, sieci handlowych i innych uczestników tego rynku.”
Start-upy, które chcą wziąć udział w programie MasterCard Start Path, mogą zgłaszać się do 16 maja br. poprzez platformę internetową: www.startpath.com/accelerator/. MasterCard wybierze maksymalnie osiem firm działających sektorze handlu w różnych krajach Europy i zaprosi je do udziału w trwającym 12 miesięcy programie. Rozpocznie się on pod koniec lipca br. i będzie prowadzony zarówno w formie stacjonarnej, jak i zdalnej.
Więcej informacji na temat programu MasterCard Start Path oraz szczegóły dotyczące rejestracji można znaleźć pod adresem: www.startpath.com