Spadek dotyczył także sprzedaży kosmetyków i wyniósł 7,3 procenta, suplementów diety – o 4,6 procenta, a także leków sprzedawanych na receptę – o 5,6 procenta i leków OTC – o 4,1 procenta.

Natomiast w porównaniu do pierwszych siedemnastu dni listopada 2017 wzrosła sprzedaż kosmetyków – o 8,3 procenta, produktów homeopatycznych – o 4 procent oraz leków OTC – o 2,1 procenta.

Spadek w porównaniu do listopada 2017 odnotowano w sprzedaży suplementów – o 2,2 procenta, ziół – o 1,1 procenta oraz leków na receptę – o 0,3 procenta.

Oceniając sprzedaż, PharmaSequence bierze pod uwagę liczbę dni wolnych w określonym przedziale danego miesiąca. W grudniu 2016 roku było to  5 dni, w listopadzie 2017 roku –  4 dni oraz w grudniu 2017 – 6 dni.

 [-DOKUMENT_HTML-]