W przetargu oferty złożyli także: Torpol, Trakcja PRKiI oraz konsorcjum TOR – KAR – SSON Sp. z o. o. Spółka Komandytowa i Przedsiębiorstwo TOR – KAR – SSON Zbigniew Kargul i Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa. Oferta Balzola opiewa na kwotę 79,99 mln zł i jest najtańszą spośród wszystkich wyżej wymienionych ofert. Warto nadmienić, że w przetargu decyduje najniższa cena.
"W ciągu tygodnia złożone oferty zostaną ocenione" - ogłoszono w komunikacie. Po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy, wykonawca będzie miał na zrealizowanie przedsięwzięcia 9 miesięcy.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.: rozbudowę i przebudowę układu drogowego w ul. Powstańców Śląskich (odcinek od ul. Czumy do ul. Pirenejskiej), rozbudowę i przebudowę ul. Radiowej (odcinek od ul. Andyjskiej do ul. Uniejowskiej) oraz budowę i przebudowę torowiska tramwajowego o łącznej długości około 5,20 km toru pojedynczego.
"Nowa trasa tramwajowa w ciągu ul. Powstańców Śląskich zostanie zbudowana w pasie dzielącym ul. Powstańców Śląskich na odcinku od węzła rozjazdowego na skrzyżowaniu ulic Radiowa/Powstańców Śląskich do węzła rozjazdowego na skrzyżowaniu ulic Górczewska/Powstańców Śląskich i będzie stanowiła połączenie istniejących tras tramwajowych" - informują Tramwaje Warszawskie.