Firmy doradcze z Wielkiej Czwórki rozpoczęły strania o nowych konsultantów. Pierwsza wystartowała spółka Ernst & Young. "Zacznij poziom wyżej” - to wiodące hasło kampanii wizerunkowej firmy skierowanej do studentów i absolwentów wyższych uczelni.
Kampania ruszyła 1 października. Obejmuje wybrane uczelnie, Internet oraz prasę. Celem kampanii jest przekonanie młodych osób rozpoczynających swoją zawodową karierę, iż warto podjąć pracę w Ernst & Young, w międzynarodowym środowisku wykwalifikowanych i doświadczonych profesjonalistów. Kampania ma ponadto na celu odświeżenie percepcji firmy w oczach młodych odbiorców i wyróżnienie się wśród konkurencji. Hasło "zacznij poziom wyżej" odzwierciedla wysoki standard zawodowej drogi oferowanej przez Ernst & Young rekrutowanym absolwentom i studentom.
Ernst & Young zajmuje pierwsze miejsce wśród firm doradczych jako najatrakcyjniejszy pracodawca w badaniu Universum Graduate Survey, przeprowadzonym wśród studentów prawa. Badanie Universum sytuuje ponadto Ernst & Young na drugim miejscu w rankingu najbardziej pożądanych pracodawców, przeprowadzonym wśród studentów kierunków biznesowych i ekonomicznych. Uczestnicy badania Universum wśród najbardziej pożądanych cech przyszłego pracodawcy wskazywali możliwość zapewnienia pracownikom stabilnego zatrudnienia i pracy nad ciekawymi projektami a także stworzenie im szans na podejmowanie pasjonujących wyzwań. Istotny okazał się ponadto prestiżowy wizerunek firmy, jej kultura organizacyjna i atrakcyjne pakiety szkoleń.
(Źródło: EY/KW)