Zgodnie z założeniami roganizatrów akcji, hasło „Wiemy, nie skubiemy” ma przekazywać, że za rozsądną kwotę można uzyskać od adwokata profesjonalną pomoc prawną. - Tym razem plakat ma charakter bardziej kontrowersyjny, który ma wywołać dyskusję na temat dostępu i jakości usług prawnych - komentują przedsatwiciele katowckiej ORA.
Katowcka akcaj promycyjna jsest elementem szerszego zamierzenia polskiej adwokatury. ORA w Katowicach jest pierwszą radą adwokacką, która zdecydowała się przeprowadzić kampanię wizerunkową na terenie swojej izby.
Pierwsze plakaty, przedstawiające busolę, którym przyświecało hasło: „W morzu spraw wskazujemy drogę. Nie ulegamy wpływom” zawisły na ulicach Śląska 15 sierpnia.
Akcja jest prowadzona w oparciu o materiały promujące adwokaturę, przygotowane na zlecenie Naczelnej Rady Adwokackiej. Kampania ma charakter multimedialny: w formie billboardów rozmieszczonych w centralnych punktach miasta, prezentacji na ekranach LED, m.in. przed halą „Spodka”, oraz poprzez emisje 30-sekundowych spotów, prezentowanych osiem razy w ciągu dwudziestu dni roboczych w Radiu Katowice. Kampania trwać będzie do 15 września br.
W Katowicach ciąg dalszy promocji adwokatury
Od poczatku tego tygodnia na terenie izby adwokackiej w Katowicach można oglądać drugą odsłonę akcji wizerunkowej Adwokatury Polskiej. Tym razem plakat przedstawia sowę symbol mądrości oraz sępy rozszarpujące padlinę.