Wśród wyróznionych w tej kategorii znalazły się także pozostałe firmy konsultingowe z "wielkiej czwórki" , czyli Ernst & Young, KPMG i PricewaterhouseCoopers oraz znana także na polskim rynku międzynarodowa fima prawnicza Hogan Lovells.

Już po raz piąty firma Deloitte znalazła się na liście Byte Level Research LLC. W tegorocznym rankingu także po raz kolejny strona www.deloitte.com zajęła 20. miejsce na liście najlepszych stron korporacyjnych świata biorąc pod uwagę wszystkie branże - Best Global Web Sites of 2011.

Ranking opiera się na pięciu kryteriach:
-
zasięg globalny: w ilu językach dostępna jest strona,
- nawigacja globalna: łatwość z jaką odwiedzający, bez względu na język, jakim się posługują, mogą odnaleźć pożądane treści,
- globalizacja: spójny obraz, klimat oraz prezentacja marki przy zachowaniu lokalnego charakteru,
- lokalizacja: związek z regionem i kulturą lokalną,
- charakter lokalny: umiejętność przedstawiania lokalnych treści oraz promowania społeczności. 

 - Receptę na sukces upatrujemy w terminie "Glocalisation" (od angielskich słów "Globalization" i "Localization”)” - komentuje Igor Bielobradek, starszy menedżer w dziale marketingu Deloitte odpowiedzialny za komunikację w internecie. - Z jednej strony globalizacja narzędzi, procedur, promowanie najlepszych światowych praktyk; z drugiej - dostosowanie treści przekazu marketingowego do lokalnego rynku” – dodaje.
-
Informację o wyróżnieniu przyjmujemy z satysfakcją, tym bardziej, że polska firma Deloitte ma w tym swój udział (w uzasadnieniu wymieniany jest polski program webcastów)” - mówi Igor Bielobradek. „Inwestycje w ten kanał komunikacji są konsekwencją faktu, że w branży usług profesjonalnych, gdzie celem jest dotarcie do wąskiej, specyficznej grupy odbiorców z komunikatem, który niejednokrotnie porusza skomplikowane zagadnienia biznesowe, internet odgrywa coraz większą rolę. Jednocześnie charakter tego wsparcia przesuwa się od budowania wizerunku w stronę wsparcia procesu sprzedaży” – dodaje.