Pod względem wizualnym nowe logo składa się z inicjałów „pwc” pisanych małymi literami. Firma zdecydowała się także na formalne skrócenie nazwy do „PwC”, co  zapewni spójność  i łatwość jej użycia na całym świecie.
Dotychczas inicjały „PwC” stosowane były w praktyce wymiennie z „PricewaterhouseCoopers” zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz sieci od czasu fuzji Price Waterhouse i Coopers & Lybrand w 1998 r. „PricewaterhouseCoopers” nadal pozostaje pełną nazwą dla globalnej organizacji na użytek prawny i w ten sposób będzie stosowane przez spółki należące do sieci PwC.
Rozpoczynający się właśnie rebranding PwC będzie miał charakter ewolucyjny - do końca 2012 roku nowe logo całkowicie zastąpi dotychczas stosowaną wizualizację.
- Nasza decyzja, aby wprowadzić zmianę właśnie teraz, jest podyktowana szybkim rozwojem firmy   w ostatnich latach, poszerzeniem oferty usług i wejściem na nowe rynki. Zwięzłe i spójne przedstawienie PwC sprawia, że wszyscy będą mogli łatwiej zrozumieć, kim jesteśmy, co robimy i jak działamy w poszczególnych krajach” – mówi Mike Kubena, prezes PwC w Europie Środkowej i Wschodniej.

Nowe logo PwC

Nowe logo powstało po konsultacjach z klientami, partnerami i pracownikami PwC. Zaprojektowane jest w taki sposób, aby było łatwiejsze w użyciu i otwierało nowe możliwości zastosowań cyfrowych i internetowych. -
Pragniemy, aby nowe oblicze naszej marki wizualnie odróżniało PwC w taki sam sposób, w jaki jakość i kompetencje naszych pracowników wyróżniają PwC na rynku – powiedziała Olga Grygier -  Siddons, prezes PwC w Polsce.
-
Sposób, w jaki postrzegają nas klienci, pracownicy oraz pozostali interesariusze, jest dla nas bardzo istotny. Pragniemy, aby marka PwC kojarzyła się nie tylko z wysokimi kompetencjami i doświadczeniem, ale z budowaniem jeszcze lepszych, długoterminowych relacji z klientami - dodaje Mike Kubena.