Zakład Ubezpieczeń Społecznych został laureatem nagrody Najwyższa Jakość QI za produkt w kategorii Jakość - System Zarządzania Jakością wprowadzony na Salach Obsługi Klientów. W tym roku Zakład został uhonorowany także nagrodą specjalną - Perłą Jakości. Odebrała ją wiceprezes ZUS Dorota Bieniasz.
Nagroda została przyznana za najwyższej jakości System Zarządzania Jakością. Było to trzecie wyróżnienie za jakość wdrożonych w ZUS narzędzi poprawiających jakość obsługi klientów. W 2014 Kapituła przyznała wyróżnienie Srebrne Godło Quality International za Platformę Usług Elektronicznych, a w 2015 r. Złote Godło Quality International 2015 za usługi najwyższej jakości tj. za opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów obsługi klientów. Trzykrotni laureaci dodatkowo uhonorowani zostają nagrodą Perła Jakości za niesłabnące wysiłki na rzecz poprawy jakości usług. Nagrodę na uroczystej gali odebrała Wiceprezes ZUS.
Najwyższa Jakość Quality International, to projekt, którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością. Konkurs organizowany jest przez redakcję Forum Biznesu, a patronują mu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ponadto patronami konkursu zostali Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Źródło: ZUS, stan z dnia 3 października 2016 r.