Nowy standard stacjonarnych targów pracy – to cel współpracy GazetaPraca.pl i Career EXPO. Cykl imprez odbędzie się w październiku i listopadzie.

GazetaPraca.pl i Career EXPO nawiązują współpracę i organizują wspólnie stacjonarne targi pracy na dużą skalę. To bezprecedensowa inicjatywa na rynku rekrutacyjnym w Polsce i ogromna wartość dla pracodawców korzystających z wszelkich form targów pracy, w tym wirtualnych.

Targi pracy Career EXPO to seria stacjonarnych imprez skierowanych do specjalistów z doświadczeniem zawodowym, absolwentów i studentów. Każde wydarzenie angażuje blisko 5000 uczestników i ok. 100 wystawców.

GazetaPraca.pl zdecydowała się na współpracę z Career EXPO ze względu na ogromną przewagę targów Career EXPO na rynku targów pracy:

wysoką jakość imprez od strony logistyczno-organizacyjnej,

- zapewnienie zainteresowanych podjęciem lub zmianą pracy uczestników targów, dzięki obowiązkowej rejestracji na imprezy,

- doskonałe dopasowanie ofert wystawców do potrzeb rejestrujących się na targach uczestników.

Targi odbędą się w październiku i listopadzie 2014 roku, w Poznaniu (30.10), Wrocławiu (19.11) i Krakowie (27.11). Imprezy będą szeroko promowane za pośrednictwem mediów Agory oraz innymi kanałami.

„Wiemy, że nasza inicjatywa będzie skutecznym rozwiązaniem łączącym kandydatów i potencjalnych pracodawców. Jedyna w swoim rodzaju na rynku rekrutacji zdolność GazetaPraca.pl do łączenia wielu mediów z portfolio Agory zapewnia nam i naszym Partnerom doskonałe kanały komunikacji z kandydatami na rynku. Włączamy do oferowanych przez nas rozwiązań możliwość podtrzymania relacji kandydatów z markami pracodawców podczas prawdziwych spotkań, w świetnych lokalizacjach i z obowiązkową rejestracją kandydatów. To bardzo skuteczne narzędzie zarówno wspierające budowanie marki pracodawcy, jak i pozwalające na rekrutowanie kandydatów już podczas samej imprezy”, wyjaśnia Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający GazetaPraca.pl

„Targi pracy w środowisku wirtualnym przestają odpowiadać potrzebom kandydatów i pracodawców.

Pracodawcy budują coraz lepsze strony kariery, prowadzą działania w mediach społecznościowych. Targi pracy online były dobrym rozwiązaniem kilka lat temu, kiedy pracodawcy byli mniej aktywni w swoich działaniach i mieli mniej narzędzi do wykorzystania. Wszelkiego rodzaju czaty, nawet video, nie są już nowością, a same profile w mediach społecznościowych dają zarówno pracodawcom, jak i kandydatom, możliwość natychmiastowej komunikacji. W sytuacji, gdy zaawansowane narzędzia online stają się powszechne, to właśnie kontakt osobisty zaczyna znowu nabierać wartości i staje się tym, co uwiarygodnia zarówno wizerunek firmy, jak i nadesłane online CV kandydata”, komentuje Rafał Glogier-Osiński, Dyrektor ds. Promocji i Rozwoju GazetaPraca.pl.

„Cieszymy się, że targi pracy przeżywają swój renesans, profesjonalizują się i zyskują na znaczeniu. Jesteśmy przekonani, że obecnie jest to najlepsze narzędzie łączące działania rekrutacyjne i wizerunkowe dla firm. Wzmocnienie struktury organizacyjnej poprzez współpracę z GazetaPraca.pl sprawi, że będziemy mogli w niedługim czasie zaoferować je pracodawcom z najistotniejszych pod kątem rynku pracy miast w Polsce. Równolegle z rozszerzeniem skali wydarzenia będziemy dbać o jego skuteczność i merytorykę” - podkreśla Wiktor Fiszera, Członek Zarządu Career EXPO Poland.

Źródło: Gazeta.pl