Jak co roku, przez cały październik pracownicy Hilton Worldwide angażowali się w Global Month of Service (GMS), program wspólnych działań na rzecz lepszego poznania potrzeb i funkcjonowania lokalnej społeczności. W tym roku jedną z najciekawszych inicjatyw była akcja hotelu DoubleTree by Hilton Łódź stworzona z myślą o podopiecznych łódzkiego Domu Dziecka nr 9 oraz o zaprzyjaźnionych z nim seniorach.
Międzypokoleniowa Spartakiada Sportowa zorganizowana była wspólnie z firmą IQ Sport i szkółką piłkarską Futbol Bonito. W ramach Spartakiady uczestnicy wysłuchali wykładu Damiana Radowicza, piłkarza, trenera i specjalisty od żywienia. Goście wzięli także udział w treningu przygotowanym przez trenerów z Futbol Bonito oraz w warsztatach prowadzonych przez pracowników DoubleTree by Hilton, podczas których mogli zapoznać się z codziennymi obowiązkami poszczególnych działów hotelu.
„Tegoroczna Międzypokoleniowa Spartakiada Sportowa miała na celu przede wszystkim przełamywanie barier w komunikacji i promowanie konstruktywnej współpracy pomimo różnic wiekowych – mówi Sławomir Nowak, Dyrektor Generalny hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. - Podopiecznych Domu Dziecka nr 9 gościliśmy już w naszym hotelu parokrotnie, jednak z seniorami mieliśmy przyjemność spotkać się po raz pierwszy, co było dla nas niezwykle cennym i inspirującym doświadczeniem na przyszłość”.
Andreas Lackner, Vice President Area Brand Management EMEA at Hilton Worldwide, dodaje: „To ogromna przyjemność obserwować zaangażowanie pracowników hotelu DoubleTree by Hilton Łódź, którzy podejmują znaczące działania na rzecz zacieśnienia i utrzymania długofalowej relacji z lokalną społecznością. W ramach programu Global Month of Service tysiące pracowników Hilton Worldwide łączy się we wspólnym celu wspierania lokalnej społeczności poprzez rozmaite inicjatywy wolontariackie. Jest to także doskonała okazja do podzielenia się doświadczeniem hotelarskim oraz okazania troski nie tylko swoim gościom, ale także otaczającym nas mieszkańcom Łodzi. Jesteśmy dumni nie tylko z tej akcji, ale także z całorocznej pracy naszych pracowników, odzwierciedlającej podejście do gościnności, która cechuje wszystkie nasze hotele w Polsce i na świecie.
GMS to część szerszej polityki Hilton Worldwide, która wspiera chęć pozytywnego oddziaływania branży hotelarskiej na ludzi oraz otaczający ich świat. Przez cały rok prowadzony jest program społecznej odpowiedzialności biznesu - Travel with Purpose, który odzwierciedla zaangażowanie sieci Hilton Worldwide w budowanie więzi między branżą hotelarską a otaczającym ją środowiskiem i klientami. W ramach programu podejmowane są działania mające na celu analizę, a następnie zminimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Źródło: inf. pras. Grayling, stan z dnia 8 listopada 2016 r.