W Polsce wciąż brakuje badań i benchmarków pozwalających pracodawcom zorientować się, czy ich rozwiązania HR są:
• prawidłowe pod względem prawnym – zabezpieczają interesy pracodawcy i pracowników;
• skuteczne biznesowo – budują zaangażowanie wokół celów strategicznych i kierują uwagę na jakość, efektywność i innowacyjność;
• atrakcyjne – pozwalają skutecznie konkurować o najlepszych kandydatów oraz utrzymać talenty i kluczowych pracowników.
Zespoły HR potrzebują więcej danych do ustalania priorytetów działań we własnych firmach.
Dlatego właśnie opracowano badanie, które jest:
• polskie – wskazuje na praktyki pracodawców działających na naszym rynku pracy;
• kompleksowe – obejmuje wszystkie istotne dla biznesu obszary HR;
• powszechne – bezpłatne i dostępne dla wszystkich firm, co zapewni reprezentatywność dla rynku i wszystkich branż.
Celami badania HR Index są:
• wskazanie najlepszych praktyk ustalonych na podstawie analiz prawnych, dorobku naukowego, praktyk pracodawców, jak też rekomendacji konsultantów;
• analiza realnego stanu rozwiązań HR w polskich firmach.
Pozwoli to zespołom HR ocenić poziomy aspiracji w HR, jak też wskazać priorytety działań.
Organizatorem badania jest wydawnictwo Wolters Kluwer, które buduje swoją pozycję na rynku opierając się na pięciu zasadach: nastawieniu na klienta, innowacyjności, odpowiedzialności, prawości oraz tworzeniu nowych wartości. Wartości te stanowią również podstawę przygotowania badania HR Index, które z racji ilości badanych obszarów, szczegółowości opisów, ogólnopolskiego zasięgu oraz szerokiej dostępności zaliczyć należy do wyjątkowych propozycji na polskim rynku HR.
Partnerami badania są AIDA Consulting, Leadership Center oraz miesięcznik Personel Plus.
Wypełnij ankietę badawczą na www.hrindex.pl, uzyskaj raport indywidualny i zobacz benchmarki!