Wraz ze wzrostem presji konkurencyjnej, wynikającej z internacjonalizacji i globalizacji oraz presji wzrostu produktywności szybka i efektywna komunikacja staje się koniecznością, a pracownicy w organizacji muszą się komunikować przekraczając bariery geograficzne, językowe, międzykulturowe i międzygeneracyjne.
W globalnej rzeczywistości kluczowe stają się takie aspekty zarządzania kapitałem ludzkim jak budowanie i utrzymywanie atmosfery zaufania w organizacji oraz efektywne motywowanie rozproszonych pracowników. Umiejętność prowadzenia otwartego i zrównoważonego dialogu oraz tworzenie warunków do przekazywania wielostronnego feedbacku staje się podstawową kompetencją menedżerów budujących nowoczesne zespoły. Wysokie interpersonalne kwalifikacje pracowników stają się kluczem do profesjonalnego sukcesu.
Intel, międzynarodowa korporacja w forpoczcie zmian technologiczych skutecznie odpowiada na te wyzwania. Zespół Intela w Europie Środkowo-Wschodniej tworzy międzynarodową, zdalnie pracującą strukturę, która w ostatnich latach dwukrotnie zdobyła tytuł Najlepszego Pracodawcy w Polsce i Europie Środkowej w badaniu prowadzonym przez AON Hewitt.
Podczas jesiennej edycji Rozwiązań HR przedstawimy doświadczenia europejskiej organizacji Intela w budowaniu wielokierunkowej efektywnej komunikacji pomiędzy pracownikami a menedżerami, menedżerami a pracownikami, wśród pracowników oraz pomiędzy menedżerami. W temat wprowadzi nas Tomasz Klekowski, Central Eastern Europe Terriotory Manager w firmie INTEL.