Bernard Hodes Global Network – sieć, której wyłącznym partnerem na Polskę jest HRK S.A. – otrzymała rekordową liczbę 19 z 25 nagród, w tym grand prix, za globalne kampanie employer brandingowe w międzynarodowym konkursie Creative Excellence Awards (CEAs).

W Creative Excellence Awards (CEAs) nagradzane są najlepsze kampanie kreatywne i marketingowe przygotowywane na potrzeby rekrutacji. Łącznie Bernard Hodes Global Network otrzymało 53 nagrody w różnych kategoriach, w tym 19 za globalne kampanie. Nagrody uzyskane przez sieć dotyczyły projektów zrealizowanych dla 30 klientów w 6 krajach świata i obejmowały m.in.: kampanie multimedialne, zastosowanie marketingu mobilnego w kampaniach rekrutacyjnych, strony kariera, komunikację dotyczącą różnorodności i kampanie do studentów. W kategorii komunikacja globalna nagrodę grand prix otrzymał nasz partner z Francji, za kampanię rekrutacyjną dla Francuskiej Armii. Wśród klientów, dla których zrealizowane zostały nagrodzone kampanie, są także: ADP, Atlantic Health System, Coca-Cola Enterprises, Coca-Cola Refreshments, Convergys, Cracker Barrel, Darden, Federal Bureau of Investigation, Florida Hospital, Internal Association of Chief of Police, Lockheed Martin, Miami Children’s Hospital, National Urban League, PetSmart, Petco, Progressive, PNC Bank, SAKS Fifth Avenue, St. Joseph Health System-St. Joseph Hospital, SWANK Audio Visuals oraz UCSF Medical Center.

Źródło: inf. pras. HRK SA, stan z dnia 28 października 2011 r.