Pytanie
Nasza firma jest sp. z o.o. Zajmujemy się przede wszystkim dostarczaniem wody, odprowadzaniem ścieków. W październiku 2013 r. otrzymaliśmy z Sądu Rejonowego odpis postanowienia o zakończeniu postępowania upadłościowego obejmującego likwidację majątku naszego dłużnika. Spółka zgłosiła swój dług do niniejszego postępowania upadłościowego zgodnie z wymaganiami postawionymi przez sąd. Postanowienie o zakończeniu postępowania upadłościowego zostało wydane przez sąd w dniu 24 stycznia 2012 r., o czym nasza spółka nie została poinformowana. Postępowanie upadłościowe toczyło się od 2008 r. Spółka nie zaliczyła w koszty podatkowe kwoty netto długo w żadnym roku tj. w 2008, 2009, 2010, 2011 i 2012 r. Mając na uwadze powyższe spółka chce zaliczyć w koszty podatkowe 2013 r. wartość netto długu zgłoszonego do postępowania upadłościowego. Wierzytelność ta jest objęta odpisem aktualizującym należności od 2011 r.
Czy postępowanie spółki jest prawidłowe?