Pytanie
Agencja na zlecenie klienta jest organizatorem programu lojalnościowego. W ramach wielu czynności związanych z obsługą programu spółka dokonuje także zakupu i wysyłki nagród do uczestników programu-osób fizycznych (zamówienia są składane bezpośrednio przez uczestników do naszej firmy). Uwzględniając wyrok ETS w sprawie Baxi, a także sugestie Państwa wydawnictwa oraz kancelarii podatkowej - wydane w ramach akcji nagrody zostały zaewidencjonowane w kasie fiskalnej, a rozliczenie z klientem (za nagrody) nastąpiło na podstawie noty. Za pozostałe czynności spółka wystawiła na klienta fakturę VAT. Z interpretacji dostępnych na stronie MF wynika, że w opisanym przypadku całość świadczenia należy potraktować jako usługę kompleksową.
Przyjmując, że postępowanie spółki jest niewłaściwe - to, czy przysługuje nam prawo korekty obrotu oraz podatku należnego zaewidencjonowanego w kasie rejestrującej (paragony zostały wysłane do osób fizycznych)?
Spółka posiada dokładne informacje, jakie nagrody i do kogo zostały przekazane (łącznie z adresem).